Політика повернень

Придбане через Платформу програмне забезпечення, а також доповнення до нього, як і ліцензія на його використання, не підлягають поверненню, крім випадків дефекту або невідповідності опису. Оплата споживачем такого програмного забезпечення свідчить про його попередню та пряму згоду на виконання Компанією своїх обов'язків відповідно до умов цього Публічного Договору.

Програмне забезпечення не повинно відповідати очікуванням покупця. У разі відповідності програмного забезпечення опису, але невідповідності очікуванням Користувача, таке програмне забезпечення не підлягає поверненню.

Зверніть увагу, що ви не маєте права на повернення завантаженого програмного забезпечення, якщо перед початком завантаження ви дали явну попередню згоду і визнали, що ви втрачаєте право на відмову.

З моменту, коли Покупець провів оплату та програмне забезпечення стало доступним для завантаження, Покупець несе відповідальність за його завантаження, використання та доступ до нього (включаючи активацію програмного забезпечення ліцензійним ключем, де це застосовно), а також несе всі ризики втрати завантаженого програмного забезпечення або ліцензійного ключа, включаючи будь-яку втрату, пов'язану з несправностями комп'ютера або жорсткого диска, роботою вірусних програм або помилками в роботі іншого програмного забезпечення, встановленого на відповідний комп'ютер. Якщо Ви не можете завершити завантаження програмного забезпечення або отримати доступ до нього, зверніться до Служби підтримки Платформи. Зазвичай ми будемо продовжувати робити придбане Вами програмне забезпечення доступним для Вас так, щоб Ви могли завантажити додаткові копії програмного забезпечення або отримати ліцензійний ключ (де є застосовним) протягом 365 днів після його оплати, але не у всіх випадках; ми можемо обмежити або припинити подальше завантаження програмного забезпечення відповідно до ліцензійних обмежень або з інших причин.

Ми можемо повернути кошти Покупцю залежно від його місцезнаходження, у тому числі банківського чи іншого рахунку, якщо:

наявності довіреностей про таке повернення між Розробником та Покупцем, за умови, що від Розробника не надходило запитів на перерахування грошових коштів, отриманих Агентом від Покупця, або такий запит ще не був оброблений;

якщо придбане програмне забезпечення не працює, а розробник не відповідає на запит більше 5 робочих днів.

При поверненні коштів Компанія може стягувати від 4% до 8% покриття банківських витрат, пов'язаних з таким поверненням.