Кроки до вибору правильної CMS/платформи веб-сайту
Що таке CMS?
CMS, або система управління контентом, — це платформа, на якій побудований ваш веб-сайт. Незважаючи на те, що платформи відрізняються за функціями та можливостями, усі вони пропонують однакову основну функцію: створення та завантаження сторінок, блогів або продуктів на ваш веб-сайт. Залежно від основної функціональності вашого веб-сайту та бізнесу існують десятки різних платформ, які ви можете використовувати. Отже, як дізнатися, який з них підходить для вашого бізнесу?
Які платформи CMS доступні?
Хоча є десятки, якщо не сотні, доступних варіантів, ми збираємося зосередитися на кількох варіантах. Це з кількох причин; усі вони сильні платформи, на яких можна створити свій веб-сайт, ви, швидше за все, розглянете їх, оскільки вони широко використовуються та рекомендовані, і ми маємо великий досвід роботи з кожною з них, тому можемо ефективно порівнювати та порівнювати їх. Тим не менш, ми не залежимо від платформ, тому з радістю порадимо вам широкий спектр варіантів, щоб знайти правильний. Усі платформи, про які ми говоримо в цій статті, є тими, з якими наша внутрішня команда розробників має досвід роботи, або це платформи, з якими ми співпрацюємо зі спеціалістами-партнерами, щоб ефективно керувати.
CMS WordPress
Мабуть, одна з найвідоміших платформ CMS, WordPress відома своїми можливостями ведення блогів і нескінченними налаштуваннями. У WordPress є плагін майже для всього. Нехай вас не обманює його репутація платформи для ведення блогів, адже багато компаній покладаються на WordPress для створення всього, від високоякісних веб-сайтів B2B до сайтів електронної комерції середнього розміру.
Для кого призначена CMS WordPress?
WordPress дуже гнучкий і настроюваний, що пропонує вам можливість інтегруватися практично з чим завгодно. Хоча він найбільш підходить для стартапів і малих і середніх підприємств, він також пропонує інтеграцію електронної комерції через WooCommerce, що робить його хорошим варіантом і тут. Хоча WordPress є фантастичним варіантом для простих побудов сайтів, варто подумати, чого сайт призначений для досягнення та як він буде масштабуватися, перш ніж приймати рішення, тому що з численними інтеграціями, доповненнями та налаштуваннями він може стати громіздким і важчим керувати. . Просте – найкраще.
HubSpot CMS
HubSpot більше відомий як платформа маркетингу та продажів, але останнім часом вони все більше і більше зосереджуються на своїх CMS-пропозиціях, які, як і їхні інструменти продажів і маркетингу, є інтуїтивно зрозумілими та багатими на функціональні можливості. Основною перевагою використання HubSpot як вашої CMS є потужність, яку вона приносить, коли ви починаєте використовувати всі доступні разом із нею інструменти продажів, маркетингу та обслуговування.
Прочитайте нашу статтю про переваги використання HubSpot CMS .
HubSpot був розроблений з нуля, щоб бути зручним інтерфейсом, що означає, що ви можете використовувати конструктори перетягування, щоб створювати чудові сторінки в найкоротші терміни, а різні функції інтуїтивно зрозумілі, прості у використанні та прості в управлінні. Якщо ви вже використовуєте HubSpot, то переміщення вашого веб-сайту в центр CMS, безумовно, варто розглянути, щоб отримати якнайкращу віддачу від ваших зусиль з цифрового маркетингу та продажів.
Як діамантовий партнер HubSpot, у нас є внутрішня команда розробників HubSpot CMS, яка готова допомогти розробити ваш веб-сайт, незалежно від того, чи ви новачок у платформі, чи вже використовуєте інші функції HubSpot.
Для кого призначена HubSpot CMS?
HubSpot — чудовий вибір для компаній B2B, які хочуть зосередитися на генерації потенційних клієнтів. Інтеграція як із інструментами маркетингу, так і з інструментами продажу означає, що ви можете оптимізувати свої процеси від придбання до виховання та передачі продажів до обслуговування клієнтів. Платформа розроблена на основі вхідної методології , що означає, що вона пропонує функції продажу та маркетингу неперевершеної підтримки бізнесу та пропонує понад 600 інтеграцій з іншими платформами.
Дізнайтеся більше про HubSpot і чому робота з Diamond Partner може змінити вашу присутність в Інтернеті .
Shopify CMS
Shopify швидко стає WordPress у світі електронної комерції, в основному завдяки широкому спектру плагінів, які роблять налаштування вашого магазину просто забавою. Shopify також інтегрується з багатьма стандартними маркетинговими платформами, такими як HubSpot, тож якщо вам потрібен сайт електронної комерції, але ви хочете використовувати потужні маркетингові інструменти, Shopify і HubSpot створюють неперевершену комбінацію.
Для кого Shopify?
Shopify — це платформа для електронної комерції, розроблена спеціально для початківців та малих та середніх підприємств, які шукають швидкий та економічно ефективний спосіб розмістити свій магазин в Інтернеті. Shopify — це підхід «єдине вікно», в якому входять хостинг і платіжний шлюз, що може зменшити гнучкість для деяких.
Ми створили ряд дуже успішних сайтів Shopify для наших клієнтів електронної комерції, поговоріть з нами про використання Shopify для вашого веб-сайту електронної комерції.
Magento CMS
Magento надає нескінченні можливості налаштувань і є прекрасним вибором, якщо ви хочете створити щось більш індивідуальне або нестандартне. Однак він потребує додаткової специфікації, а також спеціальної команди розробників Magento через свою адаптивність і підвищену складність. У Innovation Visual ми працюємо в тісному партнерстві зі спеціалістом Magento, щоб забезпечити, щоб ваш сайт був розроблений, спланований і виконаний саме так, як вам потрібно.
Для кого Magento?
Magento може обслуговувати більші веб-сайти електронної комерції, а також складніші, індивідуальні створення веб-сайтів. Великі компанії з вимогами, які не можуть бути задоволені іншими платформами, також можуть знайти те, що їм потрібно за допомогою Magento.
Перегляньте наше відео про найкращі методи цифрового маркетингу для веб-сайтів електронної комерції з акцентом на платформі Magento.
Вибір правильної платформи CMS для вашого бізнесу
Як ми вже зазначали, кожна з цих платформ CMS має певні переваги та переваги залежно від вашої організації та ваших цілей. Давайте розглянемо кроки, які вам знадобляться, щоб допомогти вам вибрати те, що найкраще для вас.
Крок 1 - Основний фокус веб-сайту
Перше, що потрібно зрозуміти, це призначення веб-сайту. Це веб-сайт B2B чи B2C чи він повинен обслуговувати як підприємства, так і споживачів? Наприклад, якщо ви хочете зосередитися на генерації потенційних клієнтів B2B, то HubSpot CMS, швидше за все, буде вашим найкращим варіантом, однак, якщо ви хочете створити сайт електронної комерції, Shopify або Magento краще підійдуть, потенційно з HubSpot. інтеграція для ще більшої потужності.
Крок 2 – Масштаб проекту
Чи маєте ви уявлення про те, наскільки великим буде веб-сайт? тобто, скільки сторінок або продуктів. Які ваші плани щодо розвитку в короткостроковій, середньостроковій та довгостроковій перспективі та як вони вплинуть на ваш сайт? Наскільки важливий ваш сайт з точки зору ваших потенційних клієнтів або стратегії генерації продажів? Що вам потрібно/хочете, щоб сайт робив для вас? Важливо дивитися вперед, щоб ви могли прийняти рішення щодо CMS, яка і надалі буде добре підходити та підтримуватиме зростання вашого бізнесу в майбутньому
Якщо ви не впевнені, якого масштабу потрібен ваш сайт, щоб він працював якнайкраще, чи це, швидше за все, великий чи маленький веб-сайт, то чому б незв’язатися з нами і дозволити нам допомогти вам проконсультувати, яка платформа, ймовірно, буде найкраще підходить для вашої організації .
Крок 3 - Інтеграція платформи CMS
На цьому етапі важливо переглянути наявні налаштування – чи є у вас наявний веб-сайт? Як ваш новий веб-сайт буде вписуватися в решту ваших технологій? Чи є певні функції чи інтеграції, які ви плануєте використовувати?
Коли ми говоримо про технологічний стек, ми маємо на увазі іншу технологію, яку ви використовуєте у своєму бізнесі, яку, можливо, потрібно буде інтегрувати з вашим веб-сайтом або якимось чином спілкуватися з ним. Це може бути ваша платформа для надсилання електронної пошти, як-от MailChimp, ваш блог або, можливо, ваше програмне забезпечення для бухгалтерського обліку чи управління запасами. Для B2B-організацій вам потрібно буде подумати про свої пропозиції щодо маркетингу, продажу та послуг, а також про те, як їх можна інтегрувати з вашим веб-сайтом, щоб найкращим чином використовувати доступні вам технології. Для B2C та електронної комерції вам потрібно буде розглянути логістику, виконання та CRM (управління відносинами з клієнтами), до речі, HubSpot пропонує безкоштовну CRM, яку можна використовувати як окрему платформу або інтегрувати з іншими її платформами, як потужний інструмент для керування ефективно контактує.
Якщо ви не впевнені, які частини вашого технологічного стеку є актуальними або як вони зараз інтегруються, ми можемо допомогти вам все це намітити. Ми маємо великий досвід, коли справа доходить до аудиту технологічних стеків, і ми можемо провести вас через процес і допомогти вам уникнути поширених підводних каменів і дорогих помилок, а також допомогти вам знайти способи впорядкувати та підвищити ефективність наявної у вас технології.
Крок 4 – Впровадження CMS та постійне управління
Подумайте, хто буде створювати веб-сайт і як ним керуватиме надалі. Деякі з цих платформ вимагатимуть роботи з розробки після початкової збірки, тоді як іншими буде керувати ваша внутрішня команда. На ваше рішення впливатимуть ваші внутрішні ресурси, ваші плани щодо змін/розвитку, а також те, як ви хочете використовувати сайт. Кожна CMS працює трохи по-різному, тому вибір тієї, яка найкраще відповідає вашим потребам, має вирішальне значення для максимального впровадження.
Завдяки таким опціям, як HubSpot, CMS настільки тісно інтегрована з вашими інструментами маркетингу та продажу, що поточне управління значною мірою інтегровано у ваші стандартні процеси.
Вам також потрібно буде враховувати процес виробництва контенту – наскільки велика ваша команда контенту, як часто ви створюєте блоги та статті чи нові сторінки, як часто вам потрібно створювати цільові сторінки для сезонних кампаній тощо.
Знову ж таки, кожна платформа має сильні сторони та сфери уваги. Наприклад, HubSpot і WordPress мають чітко визначені конструктори сторінок і інструменти для ведення блогів, кожен з яких має зручний інтерфейс, що робить створення та публікацію нового вмісту легким і ефективним за часом.
Перехід із наявної CMS
Цілком можливо перенести наявний веб-сайт на нову CMS, якщо ви не хочете перебудовувати свій сайт, але хочете мати кращу функціональність та доступ до нього. Наприклад, якщо ви виявите, що ваш існуючий сайт важко оновити, вам потрібно занадто часто залучати розробника або внесення змін викликає проблеми в іншому місці, то міграція сайту може бути ідеальним рішенням. Почати з нуля не обов’язково є єдиним варіантом, і ви можете отримати значну перевагу за допомогою простої міграції.
Якщо у вас уже є веб-сайт, і ви просто хочете перейти на нову систему керування вмістом або оновити свій веб-сайт, ми можемо допомогти. Як експерти з SEO та UX, ми можемо гарантувати, що ваш веб-сайт не втратить органічну видимість, коли ви робите крок, зосереджуючись на ключових елементах технічного та внутрішнього SEO, а також гарантуючи, що ви отримаєте сайт, який служить вашому бізнесу. більш ефективно.
Незалежно від того, чи працюєте ви зі своєю командою розробників чи з нашими власними розробниками, ми можемо допомогти забезпечити повну оптимізацію вашого нового веб-сайту перед запуском.
Як дізнатися, яка CMS підходить саме вам?
Якщо одна з цих платформ звучить так, ніби вона вам підходить, або якщо ви чули хороші речі про іншу CMS і хочете дізнатися, як вона порівнюється , зв'яжіться з нашою експертною командою CMS, використовуючи нашу контактну форму або зателефонуйте нам сьогодні за номером 0968740440.
Хоча ми зосередилися на цих 4 платформах, у нас є досвід роботи з багатьма іншими, і ми хочемо допомогти вам зробити правильний вибір для вашої організації. Кожен веб-сайт відрізняється, і тому ми вважаємо, що важливо почати з правильної ноги, вибравши CMS, яка найкраще відповідатиме потребам вашого веб-сайту та вашого бізнесу, зараз і в майбутньому.