Чому автозапчастини в Інтернеті набагато дешевші?

Чому автозапчастини в Інтернеті набагато дешевші?
Автозапчастини дешевші в Інтернеті, тому що ці веб-сайти часто находять компанії, які погоджуються доставляти їм товари. Дропшипінг означає, що на сайті немає інвентарю; що відбувається, коли клієнт розміщує онлайн-замовлення запчастин від конкретної компанії, замовлення надходити безпосередньо до дистриб'ютора, який часто надсилає продукцію. Таким чином, компанія продає ці продукти через Інтернет безкоштовно, оскільки вони не зберігають ці деталі, не платять продавцям і не відправляють їх. Дистриб'ютор про все підбає.
Дистриб'ютор може продавати свої автозапчастини з невеликою комісією в порівнянні з оптовою ціною, тому що вони продають оптом, і навіть продаж на 3 або 2 доллари за оптовою ціною дає їм велику прибуток, оскільки вони продають для кількох клієнтів. Вони можуть отримувати до тисячі замовлень на день, що, як на мене, хороші гроші.
З іншого боку, роздрібні магазини є злодіями, оскільки вони працюють по-іншому. Гаражна майстерня може заробляти гроші, стягуючи почасову плату за ремонт автомобілів, продаючи автозапчастини або те й інше. Коли ви їдете на своєму автомобілі в майстерню, розмір збитків або обслуговування, які вам необхідно виконати на вашому автомобілі, визначає, скільки ви будете платити. Більшість механіків використовують програмне забезпечення для розрахунку погодинної оплати та оцінки часу, що може зайняти ремонт. Наприклад, більшість механіків зазвичай беруть 100 доларів за годину чи більше. Так що якщо ваш автомобіль ремонтується три години, вам доведеться заплатити 300 доларів. Незважаючи на те, що це здається несправедливою ціною, необхідно враховувати їх витрати. Якщо гаражний магазин продає автозапчастини, це означатиме, що їм знадобиться безпечне місце для зберігання цих запчастин та оплати праці працівників. Якщо вони не зважають на все це, вони можуть втратити багато грошей. Таким чином, це не означає, що роздрібні магазини обдирають вас. Вони також мають витрати, які вони повинні покривати, щоб не вести бізнес у збиток. Як перевіряють якість вживаних та нових автозапчастин?
Контроль якості є ключовим фактором у кожному бізнесі. Це може бути так просто, як перечитати свою електронну пошту, перш ніж натиснути «Надіслати». В індустрії автозапчастин контроль якості має велике значення, оскільки кожна компанія повинна стежити, щоб зі складу залишала тільки якісна продукція. Коли клієнти отримують неякісні автозапчастини, це зазвичай порушує умови угоди, тому що ці деталі використовуються в автомобілі і можуть призвести до аварій. Оскільки ніхто не хоче ризикувати життям своїх клієнтів, існують різні способи контролю якості. Виробляється візуальний огляд продуктів для перевірки наявності маслопроводів, масляних отворів та охолодних каналів. Усі деталі необхідно перевірити візуально; Вони також тестуються на автомобілях, щоб переконатися, що вони виконують свої функції без будь-яких збоїв.

Передвантажувальна інспекція включає;
Відповідність прототипів та специфікацій відповідно до потреб клієнта.
Використання та тестування тільки високоякісних матеріалів.
Відповідність ваги та габаритів тому, що вказавши клієнт.
Забезпечує відповідність кольору тому, що вимагає ваш клієнт.
Перевірка функціонування цих частин для забезпечення правильної роботи
Маркування та маркування потрібні для того, щоб механік знав, які деталі підходять.
Щоб усі деталі відповідали вимогам, під час виробництва потрібен нагляд. Це дозволяє постачальникам аналізувати та виправляти будь-які
проблеми, а клієнтам отримувати саме те, що вони замовили.