як збільшити конверсію в інтернет магазині
10 способів збільшити конверсію у магазині
Ось основні положення, «основи», які необхідно виконати. Якщо їх ігнорувати, то магазин має менше можливостей збільшити свій прибуток. Включивши цей функціонал, ви значно підвищите свої шанси конвертувати відвідувача у покупця.
1. Наступні повідомлення для відвідувачів, що залишили сайт
Push-сповіщення можуть збільшити залучення на 88%, при цьому 66% користувачів у середньому повертаються на сайт, коли push-сповіщення включено. Провідні соціальні мережі повідомляють, що до 68% користувачів відкривають свої програми. Середній рейтинг кліків для push-повідомлень становить 10,3%, що є величезним числом порівняно з 3% для маркетингових електронних листів (Джерело).
Що ви можете додати до свого push-сповіщення? Запропонуйте знижку або спеціальну пропозицію, щоб зачепити клієнта. Показуйте коди купонів, повідомляйте про безкоштовну доставку, розповідайте про нові колекції або просто вітайте відвідувачів у потрібний момент та у потрібному місці. Спливаючі сповіщення PRO можуть допомогти вам у цьому, відстежуючи тих, хто залишив ваш магазин, з помітним повідомленням, що пропонує знижку або спеціальну пропозицію, щоб привернути увагу відвідувача.
2. Робота з кинутими корзинами
Коли люди залишають сайт, це не означає, що вони більше ніколи там нічого не куплять. Це означає не зараз. Згодом вони можуть дізнатися більше інформації про компанію та повернутися. Ваше завдання тут не втратити контакт з вашими потенційними клієнтами. Ті, хто кине свій кошик, повернуться на ваш сайт, якщо ви не будете нехтувати цим.
MailChimp Advanced або MailChimp Ecommerce допомагають із кинутими кошиками. За допомогою MailChimp Ecommerce ви можете нагадувати відвідувачам про їх незавершені замовлення. Під капотом це дозволяє включати спливаючі вікна, створені в сервісі Mailchimp для вашого магазину, щоб підказувати швидше рішення. Використовуйте MailChimp Advanced , щоб зв'язатися з певною групою розсилки з цільовою пропозицією або клієнтами із загальними інтересами.
3. Використовуйте відеоконтент
Було доведено, що відео допомагають підвищити коефіцієнт конверсії, рівень залученості та багато іншого. 97% фахівців з відеомаркетингу повідомили, що відео покращило розуміння користувачем продукту або послуги, а 76% повідомили, що відео допомогло їм збільшити продажі (Джерело).
Споживачі, які дивилися відео про продукт, на 85% частіше роблять покупки в інтернет-магазині (Джерело).
Деякі типи продуктів перетворюються краще, якщо їх побачити на відео. Відеоконтент – це потужніший інструмент для демонстрації одягу, програмного забезпечення чи складного обладнання. Відеогалерея YouTube може замінювати зображення продуктів відео та залучати більше відвідувачів у ваш магазин, перетворюючи їх на покупців.
4. Використовуйте соціальний доказ
Відгуки можуть збільшити конверсію на сторінках продажу на 34%. Для 50% всіх споживачів наступним кроком після прочитання огляду є відвідування веб-сайту, який на один крок ближче до оформлення замовлення ( Джерело ). Чим більше відгуків про продукт, тим більша довіра у ваших майбутніх покупців.
Відгуки клієнтів Google – це надбудова, яка підвищує вашу надійність та авторитет. Він дозволяє збирати рейтинги, що з'являються в пошуковій рекламі та Google Покупках.
5. Запропонуйте можливість відкласти покупку та повернутися до неї пізніше
Ми виявили, що одним із найбільш ефективних способів зменшити кількість відмов від кошика та стимулювати можливе замовлення є надання функції «списку побажань» для потенційних клієнтів. Функція списку бажань дозволяє відвідувачам магазину скласти список товарів, які вони ще не готові придбати, але сподіваються купити собі або отримати в майбутньому в подарунок. Вони надають покупцям простий спосіб упорядкувати продукти, які вони хочуть, позбавляючи необхідності використовувати кошик для швидкого пошуку.
Ще одна можливість відстрочити оплату та тримати товар на постійному моніторингу – це можливість запропонувати сторінку «Мої лайки». Це буде центр для всіх обраних на вашому сайті та обережне нагадування про продукт, який потрібно купити.
Доповнення «Подобається продукт» та «Список бажань» дають вашим покупцям можливість відкласти покупку та повернутися до оформлення замовлення пізніше. Для невпевнених потенційних клієнтів сторінка «Мені подобається» та спливаюче вікно «Список бажань» — це якір, який завжди знаходиться перед очима ваших клієнтів, спонукаючи їх до покупки.
6. Запропонуйте інший продукт з аналогічними функціями
Disney Store рекомендує відвідувачам веб-сайту широкий вибір товарів, які можуть їм сподобатися. Для цього вони використовують інформацію про раніше переглянуті товари та покупки. Це полегшує пошук товару. Ви також можете реалізувати аналогічну функціональність на своєму веб-сайті за допомогою подібних продуктів. Схожі товари за характеристиками та Схожі товари за тегами допомагають покупцеві знайти товар, схожий на твід, який він переглядає, якщо останній з якихось причин не підходить.
7. Зручна навігація по сайту, пошук та фільтри
Сайти електронної комерції із густонаселеними каталогами продуктів знижують коефіцієнт конверсії. Звичайно, клієнти можуть використати пошук, щоб знайти те, що їм потрібно. Але якщо вони до ладу не знають, що саме хочуть знайти, може допомогти правильно організована фільтрація. Фільтри діють як віртуальні помічники, допомагаючи людям звузити область пошуку, пропонуючи нові ідеальні збіги.
Розширені фільтри полегшують навігацію магазином і роблять пошук простим і швидким.
8. Безпечна оплата
Покупець може залишити сторінку навіть після додавання всього необхідного в кошик на етапі оформлення замовлення. Ви повинні подумати про те, як допомогти покупцеві перейти від одного етапу до іншого у його шляху клієнта та мінімізувати ризики падіння на якомусь етапі замовлення. Надайте покупцеві вільний вибір способів оплати, щоб кожен міг знайти найбільш зручний та підходящий. Надбудова Apple та Google Pay надає додаткові способи оплати та двофакторну автентифікацію, щоб клієнти були спокійні за безпеку своїх платежів. Позбавившись цього тертя з боку користувачів, ви збільшите свій середній чек без будь-якого тиску на потенційного клієнта.
9. Точні умови доставки
Розмістіть інформацію про доставку у зручному для клієнта місці, щоб він міг легко оцінити вартість та час. Це допоможе вашому клієнту швидше ухвалити рішення. Модуль Shipping Estimate дозволяє автоматично показувати найдешевший спосіб доставки прямо на сторінці товару.
10. Використовуйте бирки та етикетки, щоб виділити певну групу товарів.
Такі ярлики, як "Новинки", "Хіт", "Чорна п'ятниця", "Кіберпонеділок", "Новий сезон", "Нова колекція" або "Тільки сьогодні", допоможуть вам краще організувати пошук на сайті. Теги можуть створювати спеціальні групи товарів залежно від своїх характеристик. Так користувачі зможуть переміщатися групою товарів. Замовні та користувацькі теги, а також етикетки продуктів створюють теги та етикетки на продуктах та допомагають у навігації. Чим краща навігація, тим швидше приймається рішення, оскільки ви вирішуєте проблему клієнта у пошуку потрібного продукту.
Використовуйте ці інструменти разом або окремо, залежно від ваших цілей. Застосування навіть одного з перерахованих вище потужних інструментів підвищення конверсії допоможе вам збільшити продажі у вашому інтернет-магазині.