що повинен включати з себе гарний інтернет магазин

Якісні зображення продуктів

Онлайн-покупці не зможуть фізично перевірити ваші товари, тому їм доведеться покладатися виключно на зображення, розміщені на вашому веб-сайті. Обов'язково використовуйте зображення, які добре знято і повинні максимально нагадувати реальний продукт. Дозволити користувачам збільшувати зображення, щоб вони могли бачити дрібні деталі продукту.


Широкий асортимент продукції

Інтернет-покупці, швидше за все, витратять більше часу та грошей на ваш інтернет-магазин, якщо у вас буде широкий вибір товарів. Якщо більша частина ваших товарів відсутня на складі або у вас є лише обмежений асортимент пропозицій, ви можете втратити продаж.


Безпека

Коли у вас є торговий сайт, ви отримуватимете важливу та конфіденційну інформацію від покупців, таку як адреси та дані облікового запису. Тому безпека веб-сайту повинна бути забезпечена для захисту всіх цих даних. Те саме стосується обраного вами платіжного шлюзу для платежів за кредитними та дебетовими картками.


Інформація про продавця

Покупці повинні легко знайти необхідну інформацію про вас, а також відповіді на будь-яке запитання, яке може виникнути. Переконайтеся, що у вас є таке:


· Сторінка «Про компанію», що містить інформацію про ваш бізнес. Історія, відгуки та поточні партнерські відносини також можуть бути сюди включені.


· Розділ часто задаваних питань, де покупці можуть знайти відповіді на звичайні питання про оплату, доставку та повернення.


· Контактна сторінка, яка надає інформацію про те, як клієнти можуть зв'язатися з вами, якщо вони не знайдуть відповіді на два розділи, згадані вище.


Параметри пошуку, фільтрації та порівняння

Важливість панелі пошуку досить очевидна. Насправді він має бути на всіх сайтах. Коли ви маєте широкий асортимент товарів, ви повинні надати покупцям простий спосіб знайти конкретний товар.


Так само покупці повинні мати можливість фільтрувати результати пошуку за типом товару, ціновим діапазоном, кольором, розміром і т.д. Навіть якщо ваші товари розділені за категоріями, важливо надати покупцям можливість пошуку для їх зручності.


Ваш інтернет-магазин повинен займатися не лише продажем; вона також має бути спрямована на те, щоб допомогти клієнтам зробити найкращий вибір. Функція порівняння допоможе вам у цьому. Це повинно дозволити клієнтам порівнювати два продукти поруч один з одним, щоб допомогти їм вирішити, який з них найкраще відповідає їхнім потребам.


Гарний дизайн сайту

Покупки це весело і легко, і ваші клієнти повинні мати можливість випробувати це у вашому інтернет-магазині.


Гарний дизайн веб-сайту для інтернет-магазину – це не лише естетика; це теж про функціональність. Як і в реальному магазині, ваші покупці повинні мати можливість легко переходити до різних розділів вашого віртуального магазину і назад.


Коли справа доходить до онлайн-продажів, одних добрих продуктів недостатньо. Якщо ви хочете прорватись на онлайн-ринок, вам потрібно створити відмінний досвід для ваших покупців, і ви можете зробити це, включивши ці основні елементи у свій веб-сайт онлайн-покупок.