Яку рекламу краще вибрати для інтернет магазину

Що таке веб-реклама:

швидкі факти Все просто: веб-реклама передбачає використання Інтернету як засіб доставки маркетингових повідомлень потенційним клієнтам, щоб вони відвідали веб-сайт. Це дозволяє здійснювати продаж або генерувати потенційних клієнтів (додатків).

З появою Інтернету та широкосмугового доступу почався занепад традиційної реклами. Хоча не всі країни, що розвиваються, використовують інтернет-рекламу, багато ділових людей вважають цей маркетинговий канал основним інструментом лідогенерації. Основною перевагою інтернет-реклами є швидка доставка товару/послуги цільової аудиторії по всьому світу. Крім того, конкретна спрямованість у рекламі та оцінка результатів оптимізують маркетингові бюджети та вибудовують ефективний процес продажів. Зазвичай інтернет-реклама тарифікується за одним із наступних принципів: ціна за тисячу показів (CPM): рекламодавець сплачує кількість показів своєї реклами цільової аудиторії; ціна за клік (CPC): рекламодавець сплачує щоразу, коли користувач натискає на оголошення, яке перенаправляє його на цільову сторінку; ціна за дію (CPA): рекламодавець платить за певну дію, вчинену потенційним клієнтом (купівля, заявка тощо). Якщо оголошення публікується безпосередньо за погодженням між власником бізнесу або його представником та адміністратором тематичного сайту, рекламодавець може сплачувати фіксовану ставку. Але це робиться рідко, і зазвичай виплати здійснюються так, як зазначено вище. Нижче ми пояснимо різні види інтернет-реклами та опишемо онлайн-рекламу, доступну сьогодні. Що можна рекламувати в Інтернеті? Веб-реклама (реклама в Інтернеті) підвищує впізнаваність бренду серед користувачів та збільшує обсяг продажу. Наміри визначають, що вибрати для реклами в Інтернеті та як. В Інтернеті можна рекламувати: Продукти послуг, що надаються компанією. Веб сайти . Бренди. Інтернет магазини. Все, що не заборонено законом. Як ви бачите, якщо ви займаєтеся білим бізнесом, ви можете розміщувати рекламу в Інтернеті. Однак веб-реклама може бути недоступною, якщо ви займаєтеся чорним бізнесом. Принаймні не всі варіанти онлайн-реклами ви зможете використовувати.

Інтернет-реклама має такі особливості:

Чому інтернет-реклама працює краще, ніж реклама в газетах, на рекламних щитах чи навіть на телебаченні? Все просто: завдяки своєму зовнішньому вигляду та вибору «вигідного місця» онлайн-реклама спонукає потенційних клієнтів приєднатися до потрібного власника бізнесу процесу, тобто клікнути по банеру і перейти на потрібну сторінку, перейти за посиланням, відповісти на запит. поставити запитання або заповнити форму. Це дозволяє досягти хороших результатів практично відразу.

Особливість інтернет-реклами №2 – Широке охоплення веб-користувачів Інтернет-реклама дозволяє охопити багатьох користувачів Інтернету, які можуть стати потенційними або, побачивши рекламу, навіть постійними клієнтами. Все залежить від активності та цілей інтернет-реклами.

Особливість інтернет-реклами №3 — Сегментація користувачів для націлення аудиторії Постійне вдосконалення рекламних майданчиків дозволяє проводити ретельну сегментацію користувачів за інтересами, геолокацією, віком, статтю, попередніми пошуками та іншими методами. Таким чином, лише встановлена ​​цільова аудиторія побачить відповідну рекламу. Деталізована цільова аудиторія дозволяє мінімізувати витрати на рекламу та збільшити обсяг продажу.

Особливість інтернет-реклами №4 - Точна оцінка результатів інтернет-реклами Результати реклами - це те, що потрібно аналізувати. Без цифр неможливо оцінити рентабельність інтернет-реклами. В даний час існує понад 100 інструментів для аналізу ефективності веб-реклами.