стратегія інтернет магазину

У вас є відмінний продукт та цифровий магазин для його продажу. Але як просувати власний інтернет-магазин? Використовуйте різні стратегії, які знаходять відгук у вашої цільової аудиторії, і ваші продажі різко зростуть.

Ви провели дослідження продукту, вибрали одну з найкращих платформ електронної комерції та створили інтернет-магазин, використовуючи відмінну систему електронної комерції. Тепер ви готові розпочати маркетинг. Але з чого розпочати просування свого інтернет-магазину?

У більшості випадків маркетинг вашого бізнесу електронної комерції не надто відрізняється від маркетингу загалом.

Вам потрібно знати свою аудиторію та мати історію бренду та голос бренду, які знаходять відгук у людей, яких ви намагаєтеся залучити. Потім об'єднайте різні маркетингові методи, щоб створити інтегровану маркетингову стратегію, яка приноситиме як клієнтів, так і прибуток.

1. Контент-маркетинг

Контент-маркетинг включає створення та розповсюдження таких матеріалів, як блоги, подкасти, вікторини, інфографіка і відео. Він явно не просуває ваш бренд, але стимулює інтерес до вас та вашої продукції. Контент-маркетинг - це довгострокова стратегія, але вона того варта. Ось чому:

Це відмінний інструмент для побудови відносин, який допомагає вам як купувати, так і утримувати клієнтів.

Це дозволяє вам зарекомендувати себе як ідейний лідер та надійне джерело у вашій ніші.

Контент-маркетинг коштує на 62% менше, ніж традиційний маркетинг, при цьому генеруючи приблизно втричі більше лідів.

Щорічне зростання трафіку сайту майже у вісім разів вище у лідерів контент-маркетингу.

Створення корисного контенту, який говорить із вашою аудиторією, підвищує довіру та інтерес до вашого бренду. Крім того, завжди існує можливість того, що ваш контент може стати вірусним.

Ваш контент не повинен зосереджуватися виключно на ваших продуктах. Наприклад, якщо ви продаєте книги, напишіть рецензії на книги. Пропонуйте вікторини, такі як "Яку книгу ви повинні прочитати далі?" або "Хто ти з персонажів Гаррі Поттера?"

Якщо ви продаєте кросівки, ведіть блог про фітнес, біг, поради з підготовки до марафонів, на що звертати увагу в хороших кросівках і так далі. Звичайно, завжди шукайте можливості без перешкод підключити свій бренд або посилання на ваші продукти.

Створюючи контент, думайте про свою аудиторію. Зайняті бізнесмени можуть захотіти послухати подкаст під час подорожі. Молодша аудиторія може віддати перевагу відео або інтерактивним вікторинам. Блоги мам надзвичайно популярні, тому ви можете зосередитись на веденні блогів, якщо ваші продукти призначені для мам.

2. Електронний маркетинг

Однією з кращих переваг маркетингу електронною поштою є те, що ви продаєте за списком адрес електронної пошти. Зазвичай люди зі списку адрес електронної пошти вибрали або підписалися, а це означає, що ви безпосередньо звертаєтеся до людей, вже зацікавлених у вашому бренді.

Ви можете попросити людей підписатися на ваш список розсилки у соціальних мережах, за посиланнями у вашому контенті або через форму на вашому веб-сайті.

Після того, як ви створили свій список адрес електронної пошти, ви можете будь-коли проводити ремаркетинг для своєї аудиторії. Ви можете надсилати інформаційні бюлетені, цікаві оновлення, ексклюзивні пропозиції та багато іншого. Електронні листи також дозволяють сегментувати та автоматизувати, заощаджуючи ваш час та надаючи вашим клієнтам індивідуальний підхід.

3. Маркетинг у соціальних мережах

Коли справа доходить до маркетингу продукту в Інтернеті, маркетинг у соціальних мережах є однією з найпопулярніших та найефективніших стратегій.

Платформи соціальних мереж включають Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest та LinkedIn. Найкраща платформа або платформи для вас залежить від вашої аудиторії. Де вони проводять більшу частину часу в мережі? Ви теж маєте бути там.

Голос бренду, який ви використовуєте у соціальних мережах, повинен співпадати з голосом, який ви використовуєте на своїх веб-сайтах, в електронних листах та скрізь, де ви спілкуєтесь зі своїми клієнтами.

Публікуйте контент, який ваша цільова аудиторія переглядатиме, отримуватиме задоволення і, в ідеалі, ділиться їм. Спілкуйтеся зі своїми передплатниками у коментарях та повідомленнях, щоб персоналізувати їх досвід та будувати стосунки.

Ви навіть можете ділитися контентом, створеним користувачами, наприклад людьми, які носять ваш одяг або захоплюються вашою продукцією. Створіть хештег для свого бренду та запропонуйте своїм передплатникам використовувати його, коли вони пишуть про вас, щоб вам та іншим було легше знайти цей тип контенту.

Звичайно, не забудьте вказати посилання на свій інтернет-магазин та рекламувати свої нові, популярні та майбутні продукти.

купацька поведінка інших.

Якщо ви вирішите працювати з впливовою особою, виберіть когось, хто має передплатників, які відповідають вашій цільовій аудиторії. Ви також повинні виявити належну обачність, щоб переконатися, що цінності впливової особи підходять для вашого бренду.

Інфлюєнсери можуть публікувати фотографії, на яких вони використовують ваші продукти, писати для вас гостьові блоги, розповідати про ваш продукт на заході або у відео та писати огляди. Як завжди, дайте посилання на торгові платформи, щоб впливові споживачі знали, де купити ваші продукти.

5. Подяка клієнтів

Клієнти, які відчувають, що їх цінують, з більшою ймовірністю зроблять покупки у вашому інтернет-магазині та порекомендують його іншим. Висловіть подяку, використовуючи одну або кілька з наступних стратегій:

Проводьте конкурси та розіграші.

Створіть реферальну програму.

Надсилайте листи подяки або навіть вставляйте рукописні листи подяки в свою упаковку.

Забезпечте відмінне обслуговування клієнтів та швидко відповідайте та вирішуйте питання та скарги клієнтів.

Розмістіть на своєму веб-сайті корисні посібники, покрокові інструкції та відповіді на запитання, що часто ставляться.

Ці стратегії підвищують лояльність клієнтів і можуть допомогти вам створити послів бренду. Посли бренду люблять ваш бренд та з ентузіазмом рекомендують ваш магазин іншим. Деякі з цих стратегій, такі як конкурси та розіграші, викликають ажіотаж та збільшують кількість передплатників або передплатників.

6. Відео про продукти

Майте на увазі, що різні типи ЗМІ подобаються різним людям. Деякі клієнти можуть віддати перевагу читанню, інших приваблюють зображення, а деякі знаходять відео особливо захоплюючими. Використовуйте відеомаркетинг із оглядами продуктів, що навчають відеоролики і навіть відеоролики про вашу компанію за лаштунками.


Залежно від вашого продукту та аудиторії ви також можете публікувати вебінари, інтерв'ю або короткі кліпи на таких платформах, як TikTok та Instagram. Навіть короткі захоплюючі відеоролики допомагають створити сильну присутність бренду та збільшити взаємодію з вашими передплатниками.

Завжди включайте заклик до дії, будь то посилання або згадка у відео, щоб спонукати глядачів купити рекомендований продукт.

Якщо ви маєте багато передплатників у Instagram, використовуйте Instagram Stories для створення швидких відеороликів про продукти, які посилаються безпосередньо на ваш продукт.

7. Ділове партнерство

Чи знаєте ви інші компанії, котрі обслуговують аналогічну аудиторію, але пропонують інші продукти? Поєднайте зусилля, щоб продавати своїм клієнтам. Створюйте контент разом, проведіть спільний конкурс або почніть спільну роботу.

Іноді навіть отримавши відгук від аналогічного бренду в соціальних мережах, ви можете заробити більше передплатників. Іноді згадуйте інші компанії, і вони можуть почати згадувати вас.

Або згадайте іншу компанію або продукт у частині контенту, а потім поділіться з ними. Вони можуть ділитися вашим контентом на своїх каналах, допомагаючи вам залучити своїх клієнтів та передплатників.

8. Пошукова оптимізація

Жоден список стратегій інтернет-маркетингу буде повним без згадки пошукової оптимізації (SEO). Це не найгламурніша або найкумедніша маркетингова техніка, але SEO збільшує трафік на ваш сайт завдяки органічним результатам пошуку.

І якщо ви займаєтеся онлайн-продажами, вам потрібен якнайбільше якісного трафіку на сайт.

SEO - це складно, але ключ у тому, щоб зрозуміти мову, яку ваші клієнти можуть використовувати при пошуку інформації в Інтернеті. Які умови пошуку можуть використовувати при пошуку супутніх товарів?

На які запитання вони відповідають на ваші продукти? Придумайте список ключових слів, а потім інтегруйте ці ключові слова у сторінки та контент вашого веб-сайту.

Також важливо використовувати метаописи та теги заголовків на кожній сторінці вашого сайту. Ця інформація допомагає пошуковим системам та клієнтам визначити, про що сторінка. Якщо ви мало знаєте про SEO, ви можете проконсультуватися з експертом, щоб розробити стратегію та оптимізувати свій інтернет-магазин.

9. Спонсорство заходів

Спонсорство місцевого заходу – чудовий спосіб просунути свій інтернет-магазин. Зазвичай сторінка заходу буде посилатися на ваш веб-сайт і ваш магазин може бути представлений в інших маркетингових матеріалах та повідомленнях у соціальних мережах.

Надайте листівки або брошури з вашою URL-адресою та попросіть організаторів заходу включити ваші матеріали до будь-яких роздаткових матеріалів або подарункових пакетів. На деяких заходах ви можете встановити стенд.

Рекламуйте свій веб-сайт, роздавайте друковані матеріали або невеликі безкоштовні подарунки зі своєю URL-адресою, а також скористайтеся можливістю для встановлення контактів та налагодження стосунків у спільноті.

10. Платна реклама

Нарешті, платна реклама — це класична та ефективна стратегія продажу товарів в Інтернеті.

4. Інфлюєнсери

Робота з впливовими особами — це стратегія соціальної комерції, яка, хоч іноді дорога, часто значно окупається. Інфлюенсери мають велику кількість передплатників в Інтернеті, що зазвичай пов'язано з можливістю «впливати» наете. Можливо, ви захочете запустити цифрову рекламну кампанію у Facebook або іншій соціальній мережі, популярній серед вашої аудиторії.

Інвестуйте в рекламу з ретаргетингом, націлену на споживачів, які раніше відвідували ваш магазин, але не здійснили покупку. Ці оголошення часто бувають успішними, тому що людина вже знайома з вашими продуктами і раніше розглядала можливість їх покупки.

Середній клієнт не купує при першому відвідуванні вашого сайту; Ретаргетингова реклама спонукає їх повернутися.

Ви додайте на свій веб-сайт код, званий пікселем, який відстежує, хто відвідує ваш веб-сайт і що вони переглядають. Ретаргетинг реклами на таких сайтах, як Facebook або Google, потім знову показує ваше оголошення відвідувачу, що часто спонукає його відвідати ваш магазин ще раз - і цього разу зробити покупку.

Почніть просувати свій інтернет-магазин як професіонал