де брати товари для інтернет магазину

Багато місяців тому торговці здійснили далекі подорожі в далекі землі.

Подорожуючи караванами, пливучи на шхунах або верхи на конях, безстрашні торговці блукали за багато миль від будинку в пошуках продуктів, яких місцеві жителі ніколи раніше не бачили.

Історичні торгові шляхи, такі як Шовковий шлях, Бурштиновий шлях та Транссахарський торговий шлях, перетинали земну кулю та пов'язували унікальні спільноти один з одним.

Сьогодні торговці можуть здійснити таку саму дивовижну подорож, не виходячи з дому. Завдяки збільшенню глобального зв'язку пошук та продаж продуктів стали набагато простішими.

Що таке пошук продуктів?

Пошук продукту - це процес, за допомогою якого бізнес набуває запасів для продажу. Щоб знайти товарний інвентар для свого інтернет-магазину, ви можете вивчити виробників, оптовиків, ремісників та інших типів творців та підприємств, що виробляють товари для продажу.

Як правило, процес пошуку товару включає:

Дослідження ідей продукту

Аналіз постачальників

Порівняння цін

Укладання угод на постачання

Прочитавши цей пост, ви дізнаєтесь, де знайти постачальників товарів для вашого інтернет-магазину, що врахувати під час переговорів та як створити запаси, що сподобаються вашим покупцям!

Типи пошуку продуктів

Світ постачання різноманітний і прекрасний. Але легко заблукати в кролячій норі досліджень.

Щоб ваш пошук був продуктивним, розставте пріоритети для наступних п'яти векторів пошуку:

Товари чи послуги, зроблені своїми руками

Виробники чи оптовики

Дропшипінг

Торгові майданчики

Виставки

Жоден з варіантів не може бути кращим за інший, але існує безліч факторів, які необхідно зважити, щоб визначити, який з них найкраще підходить для вашого бізнесу і для вас.

1. Товари чи послуги, зроблені власноруч.

У 2020 році світовий ринок виробів ручної роботи оцінювався в 647 мільярдів доларів.

Від ремісників-одинаків, що виготовляють вишукані прикраси ручної роботи, до ательє площею в акр, що ткуть історичні перські килими, є багато цікавих варіантів, які ви можете вивчити.

Або, можливо, ви хочете приєднатися до мейкерської економіки — руху людей, які виробляють власні продукти для продажу. Якщо у вас сверблять руки, це може бути відмінним стартером.

Інший погляд на DIY? Розгляньте можливість продажу наборів для самостійного збирання та витратних матеріалів іншим. Це те, що роблять такі бренди, як Artbeads, — продають покупцям радість від створення власних прикрас!

Переваги продажу товарів своїми руками:

Єдині у своєму роді продукти, які не можуть бути відтворені конкурентами

Повний контроль за якістю продукції

Здатність швидко перемикатися на нові ідеї

Прямий контроль за запасами

Зростаючий споживчий інтерес

Недоліки продажу товарів своїми руками:

Потенційно вища собівартість проданих товарів (COGS)

Постійна потреба у сирих продуктах

Потрібні додаткові виробничі площі

Обмежує можливості масштабування бізнесу

Контрольний список для початку

Вихідні матеріали.

Блошині ринки, ремісничі магазини, розпродаж нерухомості, налагоджені роздрібні підприємства або навіть друзі та сім'я можуть надати вам сировину для переробки. Визначте, що вам потрібно, де ви отримаєте матеріали та скільки вони коштуватимуть.

Визначтеся з ціною.

Матеріали та робота становитимуть основну частину ваших витрат. Але є деякі експлуатаційні витрати, такі як обробка продукту, упаковка, доставка, маркетинг і т. д. Переконайтеся, що ви включили все це в ціну, щоб отримати хороший дохід від продажу (ROS) .

Підрахуйте, скільки часу витрачається на виготовлення вашої продукції.

Враховуйте термін виготовлення. В іншому випадку ви ризикуєте мати незбалансований запас. Крім того, вам потрібно вирішити, чи ви будете виготовляти товари на замовлення або тримати їх на складі.

Визначте, як ви доставлятимете замовлення.

Ви самі будете бігати на пошту або наймете службу доставки? Куди ви плануєте відправити та скільки ви повинні стягувати? Напишіть відповіді.

Дізнайтеся, що потрібно для доставки.

Подумайте про упаковку, оскільки вона вплине на загальні витрати і може створити проблеми з доставкою. Подивіться на такі компанії, як Noissue, які дозволяють вашій упаковці відображати відчуття вашого бренду. Зрештою, зростання « досвіду розпакування » може вплинути на якість обслуговування ваших клієнтів.

Подумайте, де ви зберігатимете свій інвентар.

Навіть якщо ви досить малі, щоб легально вести свій бізнес з дому, це, ймовірно, не масштабуватиметься разом з вашим бізнесом. Вивчіть альтернативи, такі як оренда приміщення, відкриття роздрібного магазину для BOPIS або використання 3PL.

Складіть план передачі інформації про терміни.

Ви повинні встановити очікування щодо часу обробки продуктів та замовлень. Додайте короткі примітки до опису вашого продукту. Крім того, у вашій політиці доставки та повернення. Потім повторіть це у своїх транзакційних електронних листах. Найкраще бути відвертим і прозорим, щоб ваші клієнти почувалися впевнено, купуючи у вас.

2. Виробники чи оптовики.

Робота з виробником або оптовим продавцем означає, що ви наймаєте третю сторону для надання продукту для вас:

Виробники можуть або виробляти товари на замовлення відповідно до ваших специфікацій, або продавати свої стандартні запаси (з налаштуваннями).

Оптовики просто поставляють вам інвентар, який вони закупили в іншому місці.

Або це добрий варіант, якщо ви не можете виробляти товари самостійно або коли ви готові масштабувати виробництво своїми руками. Крім того, це відмінний спосіб урізноманітнити свій інвентар та використовувати інші бренди, популярні серед вашої цільової аудиторії.

Сьогодні багато онлайн-бренди вибирають шлях прямої торгівлі (DTC). Вони замовляють товари безпосередньо у перевіреного виробника та відправляють продукцію прямо покупцю без будь-яких посередників.

До кінця 2021 року продажі DTC в електронній комерції в США мають досягти 21,15 мільярда доларів. Ви, напевно, чули про стартапа DTC, які зараз оцінюються в мільярди доларів, таких як Away, Casper і Warby Parker серед інших.

Але є ще багато малих та середніх компаній, що йдуть шляхом DTC. Burrow є одним із новаторських прикладів. Роздрібному продавцю модульних меблів вдалося значно знизити ціни на виробництво своєї продукції, працюючи як виробник.