статья, де брати контакти для дропшипінга.
Рекомендації щодо мозкового штурму ідей продукту
При перегляді всіх ресурсів, перерахованих у цьому пості, дуже важливо пам'ятати про дві речі:
При пошуку ідей нових продуктів обов'язково дивіться як самі продукти. Це може звучати банально, але у найпоширеніших та найпопулярніших категоріях товарів існує жорстка конкуренція.
Вибір іншого або унікального ракурсу може відігравати важливу роль у вашому успіху. Намагайтеся не просто дивитися на продукти, а шукати потенціал у категорії продуктів. Розгляньте нові ринки, нові функції та нові способи використання продуктів.
Не бійтеся дивитися на дрібніші категорії продуктів та ніші. Незважаючи на те, що ніша є меншою частиною більшої категорії з меншою кількістю потенційних клієнтів, вона компенсує це меншою кількістю конкурентів і більш цільовою аудиторією. Найменша конкуренція полегшує попадання в топ Google, а реклама для ваших клієнтів може бути більш економічною та ефективною.
У цьому пості ми докладно розповімо про найкращі місця для пошуку можливостей та ідей для високоякісних продуктів, будь то розширення лінійки або новий магазин. Ми почнемо з деяких спільних ідей, які допоможуть вам правильно розпочати пошук, а потім перейдемо до більш конкретних ресурсів ближче до кінця посту.
17 місць, де можна знайти вигідні ідеї для продуктів
Почніть із того, що у вас є
Зверніть увагу на тенденції у вашій місцевій спільноті
Проконсультуйтеся з онлайн-публікаціями щодо споживчих тенденцій
Надихайтеся лідерами галузі
Використовуйте сайти для пошуку трендів у продуктах
Загляньте на сайти соціальних кураторів
Ознайомтеся із оптовими майданчиками B2B
Переглядайте споживчі онлайн-ринки
Перегляньте спільноти соціальних форумів
Пошук у соціальних мережах
Прочитайте відгуки клієнтів на сайті та третіх осіб
Перегляньте SEO-аналітику та ідеї
Читайте публікації про споживчий спосіб життя
Навчайтеся у своїх конкурентів
Створюйте опитування клієнтів
Краудсорсинг
Подивіться у минуле
Коли ви переглядаєте цей пост та список ресурсів, краще зафіксувати всі свої ідеї на папері. Після того як ви запишете всі свої ідеї мозкового штурму, ви зможете повернутися до них пізніше та оцінити їхню життєздатність і потенціал.