Як розвивається автобізнес в інтернеті

Більшість продажів проходитиме на мобільних пристроях. А цифрова активність вплине на продаж автозапчастин та аксесуарів у США трохи менше 141 мільярда доларів цього року.

Відповідно до аналізу Hedges & Co., автомобільного агентства цифрового маркетингу, онлайн-продажу нових автозапчастин та аксесуарів у США перевищать 16,0 млрд доларів у 2020 році, що на 29,9% більше у порівнянні з 12,3 млрд доларів у 2019 році. Як і в 2019 році, Хеджес очікує, що більша частина цих продажів відбуватиметься на смартфонах.

Продажі автомобільних запчастин та аксесуарів для мобільних пристроїв у 2020 році перевищать $10,4 млрд, прогнозує Hedges & Co. Загальний обсяг мобільного продажу збільшиться на 40,2% порівняно з 7,4 млрд доларів у 2019 році.

«Веб-сайти автозапчастин та аксесуарів зазвичай мають понад 65% загального трафіку на мобільних пристроях. Це одна з тенденцій онлайн-покупок, яка збережеться», - йдеться в аналізі Hedges&Co.

Згідно з аналізом, крос-девайсні конверсії допомогли збільшити продаж автозапчастин для мобільних пристроїв. «Покупець часто відвідує веб-сайт кілька разів протягом декількох днів або тижнів, використовуючи кілька пристроїв: можливо, це комп'ютер протягом дня на роботі та телефон вдома увечері. Коли рішення про купівлю прийнято, мобільний телефон покупця часто є останнім пристроєм, який використовується для оформлення замовлення та купівлі товару», — йдеться у звіті.

Дослідження показує, що зростання продажів, пов'язане з коронавірусом, додасть близько 1,9 мільярда доларів порівняно з більш раннім прогнозом Hedges & Co. у розмірі 14,1 мільярда доларів онлайн-продажів автозапчастин, каже президент фірми Джон Хеджес. За його словами, як і багато інших видів роздрібної торгівлі, продавці автозапчастин почали продавати набагато більше в Інтернеті після того, як у березні штати та муніципалітети почали видавати замовлення додому.

Соціальне дистанціювання у гаражах

Авторемонтні майстерні зазвичай залишалися відкритими під час блокування.

Соціальне дистанціювання у гаражах

Авторемонтні майстерні, як правило, залишалися відкритими під час блокування. Керівництво Міністерства внутрішньої безпеки США разом із державними чиновниками вважає їх важливими підприємствами, які мають залишатися відкритими. Тим не менш, споживачі почали робити ремонт самостійно — швидше за все, щоб заощадити гроші та уникнути фізичного контакту з персоналом автомагазину — і робити замовлення онлайн, щоб мінімізувати необхідність відвідувати магазини, каже Хеджес.

Але економія грошей та уникнення контактів з людьми можуть не пояснити всього зростання онлайн-продажів автомобілів у 2020 році. Багато американців використовували електронну комерцію, щоб займатися своїми хобі під час пандемії коронавірусу, що призвело до значного збільшення онлайн-продажів таких речей, як випічка та товари для рукоділля. Хеджес підозрює, що аналогічна динаміка спостерігається в онлайн-бізнесі з продажу автозапчастин.

"Багато людей практикують соціальне дистанціювання у своїх гаражах", - говорить Хеджес, працюючи над проектами, пов'язаними з автомобілями, такими як відновлення або покращення транспортних засобів. За його словами, важко підрахувати, який внесок автолюбителі внесли у зростання електронної торгівлі автомобільними запчастинами. Але клієнти кажуть йому, що вони спостерігають підвищений попит на запасні частини, аксесуари та компоненти підвищення продуктивності — ті продукти, які купують автолюбителі. вважає їх важливими підприємствами, які мають залишатися відкритими. Тим не менш, споживачі почали робити ремонт самостійно — швидше за все, щоб заощадити гроші та уникнути фізичного контакту з персоналом автомагазину — і робити замовлення онлайн, щоб мінімізувати необхідність відвідувати магазини, каже Хеджес.