7 способів покращити домашню сторінку вашого сайту
7 способів покращити домашню сторінку вашого сайту
Ось 7 недорогих способів покращити домашню сторінку, щоб вона відповідала сьогоднішнім стандартам, і вони можуть бути простішими, ніж ви думаєте.
Ваш сайт – це ваше віртуальне місце роботи. Як і ваше звичайне місце роботи, ви хочете, щоб воно було охайним, чистим, привабливим, привабливим і професійним.
Ось 7 недорогих способів покращити домашню сторінку, щоб вона відповідала сьогоднішнім стандартам, і вони можуть бути простішими, ніж ви думаєте.
1. Регулярно оновлюйте контент
Буквально вчора я побачив сайт ресторану, в якому було вказано меню на День Подяки, а зараз січень! Цей ресторан мав чудову ідею додати спеціальне сезонне меню на першу сторінку. Однак вони не спрацювали добре і дозволили цьому залишатися надто довго. Заплануйте щомісячне нагадування, щоб перевірити свій веб-сайт та оновити вміст на головній сторінці.
2. Переконайтеся, що у ньому є заклик до дії
Запитайте себе: яка головна дія ви хочете, щоб відвідувачі вашого сайту робили? Ось три приклади поширених закликів до дії:
Підпишіться на свій список адрес електронної пошти. Коли люди підписуються на ваш список адрес електронної пошти, ви створюєте постійний зв'язок, який дозволяє вам продавати їм товари. Більшість програм для маркетингу електронною поштою (наприклад, auto_awesome
Результати перекладу
mailchimp який безкоштовний для невеликих списків, або Constant Contact) пропонують простий спосіб вставки вікна підписки.
Здійснюйте покупки у своєму магазині електронної комерції. Якщо ви продаєте товари в Інтернеті, або вставте зображення кількох товарів на свою домашню сторінку, щоб спонукати покупців перейти за посиланням або додайте помітну кнопку «Купити зараз».
Заповніть лідформу. Якщо ви продаєте послуги, а не продукти, попросіть відвідувачів заповнити так звану лід-форму. Він фіксує контактну інформацію, щоб ви могли стежити.
3. Додайте контактну інформацію на видному місці
Об'єктивно вивчіть свою домашню сторінку. Ви змушуєте відвідувачів шукати чи ворожити, щоб з'ясувати, як зв'язатися з вами?
Багато малих підприємств додають контактну інформацію у верхній або нижній колонтитул кожної сторінки. Як мінімум, вкажіть адресу електронної пошти та номер телефону. Якщо ви отримуєте клієнтів у вашому місці, додайте свою адресу. Якщо ви бажаєте використовувати окрему сторінку «Контакти», додайте велике помітне посилання на свою сторінку «Контакти».
4. Додайте зображення та/або відео
Подивіться свою домашню сторінку. Текст тяжкий? Зображення розбивають великі блоки тексту та роблять їх привабливішими для відвідувачів. Увімкніть хоча б одну фотографію, на якій зображено ваш бізнес, команду або продукцію. Якщо у компанії немає компетентного фотографа, інвестуйте у професійну фотографію. У більшості регіонів ви можете найняти професійного фотографа за ціною від кількох сотень доларів.
Відео теж чудові. Так що створіть навчальне відео або відео демонструє ваш продукт, або відео про те, як ви вітаєте відвідувачів. Завантажте його на YouTube або іншу відеоплатформу. Потім вставте код, щоб розмістити його на вашому сайті.
5. Оновіть свій дизайн відповідно до поточних стандартів
Веб-сайт, створений у 2005 році, виглядатиме застарілим у порівнянні з сайтом, створеним у 2015 році. Застарілий веб-дизайн також справляє враження, що ваш бізнес не відповідає сучасним вимогам. Найкраще оновити весь сайт. Але якщо часу і грошей не вистачає, принаймні змініть дизайн головної сторінки, щоб справити хороше перше враження. Поновіть інші сторінки пізніше, коли дозволять час та гроші.
Зверніться до свого веб-розробника та попросіть оновити домашню сторінку. Або, якщо ви робите все самі, купіть недорогий шаблон — ви можете купити професійно розроблений шаблон менш ніж за 100 доларів у таких місцях
6. Поліпшіть швидкість сторінки
Якщо домашня сторінка завантажується повільно, відвідувачі можуть ніколи не вийти за її межі. А дуже повільні сторінки можуть навіть негативно вплинути на ранжування в пошукових системах. Пройдіть тест швидкості. Найприємніше: ви отримаєте пропозиції щодо того, як покращити швидкість.
7. Зробіть його мобільним
І останнє, але не менш важливе: сучасні веб-сайти мають бути доступними для перегляду на мобільних пристроях. Це особливо актуально для місцевих підприємств, де клієнти можуть шукати найближчий бізнес за допомогою смартфона зі своєї машини. Веб-сайт, не налаштований для мобільних пристроїв, може бути знижений у результатах пошуку. Якщо ви оновлюєте свій сайт, переконайтеся, що новий дизайн є "чуйним", що означає, що він досить чуйний, щоб адаптуватися до мобільних пристроїв. Те саме відбувається, якщо ви купуєте шаблон.