Контент Менеджер

                                                                                                                                                     


Відразу скажу, що може Вас збентежити, але повірте нашому досвіду, кожен пункт пройшов випробування боєм.

1. Аналіз контенту та контент-стратегії конкурентів;

2. Розробка контент-плану;

3. Написання тексту або замовлення їх у копірайтера;

4. Публікація та редагування матеріалів на Ваших майданчиках;

5. Перевірка тексту на граматичні та пунктуаційні помилки;

6. SEO-оптимізація тексту за технічним завданням;

7. Координація всіх задіяних спеціалістів;

8. Створення технічного завдання для профільних спеціалістів;

9. Домовленість з іншими майданчиками розміщення матеріалів;

10. Створення та обробка зображень (не складних);

11. Аналіз та звіт за отриманими результатами.

Всі. Це одинадцять оптимальних пунктів, які має робити фахівець. Можна менше, але не більше