Контент Менеджер
Відразу скажу, що може Вас збентежити, але повірте нашому досвіду, кожен пункт пройшов випробування боєм.
1. Аналіз контенту та контент-стратегії конкурентів;
2. Розробка контент-плану;
3. Написання тексту або замовлення їх у копірайтера;
4. Публікація та редагування матеріалів на Ваших майданчиках;
5. Перевірка тексту на граматичні та пунктуаційні помилки;
6. SEO-оптимізація тексту за технічним завданням;
7. Координація всіх задіяних спеціалістів;
8. Створення технічного завдання для профільних спеціалістів;
9. Домовленість з іншими майданчиками розміщення матеріалів;
10. Створення та обробка зображень (не складних);
11. Аналіз та звіт за отриманими результатами.
Всі. Це одинадцять оптимальних пунктів, які має робити фахівець. Можна менше, але не більше